Pixel-search

12.3.11

Devin Townsend

på tisdag ska jag äntligen få sen en hjälte till mig sen flera, flera år tillbaks. nämligen Devin Townsend. jag har sett honom en gång innan för en massa år sedan på Hultsfred. men då var det med hans band Strapping Young Lad. nu ska jag få se honom uppträda med sitt soloprojekt. det kommer bli beyond awesome! detta är en av de få människor jag höjer till skyarna. han är verkligen helt enastående när det kommer till musik. så, jag ska göra ett porträtt av honom som jag hoppas kunna ge till honom efter spelningen, som ett litet bevis på min uppskattning för allt han gör för musikvärlden. det är inte direkt lite han gör heller, speciellt inte med tanke på hur urvattnat och själlöst musiklandskapet ser ut idag.

 självklart lägger jag upp porträttet här innan det ges bort. så imorron kväll borde det dyka upp om inget oförutsett dyker upp.

DEVIN FOR PRESIDENT!

Inga kommentarer: