Pixel-search

9.12.10

åppdattering

ska snart lägga upp massa bilder på beställningar jag suttit och knåpat ihop men först tänkte jag bara göra en liten uppdatering rent allmänt.

* pärlor och pixlar är awesome

* kommer snart börja måla pixeltavlor tack vare en guide av en kille vars blogg jag kommer länka upp så fort jag satt igång med detta. samma saker gäller för dessa såklart. jag kommer sälja allt det som önskas köpa och tids nog ta beställningar när jag känner att jag gör det kvalitativt nog för att kunna ställa mig bakom det.

* letar du efter julklapp till någon men vet inte vad? inget säger "kärlek" som något gjort i pärlor ;)

* kommer slänga ihop ett antal "Ingen Reklam" skyltar tids nog och lägga upp för försäljning, har du nån specifik 8/16 bits idé till en snygg skylt så skicka gärna ett mail!


om jag skulle glömma det senare så säger jag det nu: God Jul och pixligt nytt år!

Inga kommentarer: