Pixel-search

26.12.10

julklappsbonanza!

har inte kunnat lägga ut en hel del av det jag gjort de senaste veckorna för att det varit julklapps-beställningar. men nu i eftersviterna av klapp-öppnande och glöggdrickande så kan jag äntligen få dela med mig av mina kreationer. så här är ett urval av julklapps-hetsen 2010. Enjoy!!



först ut blir Kratos-tavlan jag gjorde åt min yngsta lillebror i julklapp.
denna tog tid att få bra, men det var värt allt pillande. sjukt nöjd med resultatet


beställning av 2st Yoshi´s Island tavlor som julklappar.
pilligt men så jävla kul att sätta ihop dessa.


den andra av de 2 Yoshi´s Island tavlorna som beställdes.
ruskigt nöjd med båda dessa.


Guybrush Threepwood från tredje installationen av Monkey Island
beställning av en väninna åt hennes make, som julklapp.


kassett-band halsband. beställning av en väninna åt hennes syster


Mario 3 hammare till brorsan som är snickare.

Inga kommentarer: